x تبلیغات
سامانه پیامکی لیمو اس ام اس

پیامک اینترنتی چیست؟

 

پیش از هر چیزی باید با مفهوم پیامک اینترنتی آشنا شویم و تفاوت آن را با پیامک‌های معمولی بدانیم. هر کسب‌وکار با توجه به میزان گستردگی خود، به محیط‌های مختلفی برای برقراری ارتباط با مشتریان نیاز دارد. در یک کسب‌وکار کوچک با کمتر از ۵۰ مشتری، می‌توان تمام اطلاع‌رسانی‌های فروش، پیگیری سفارشات و سایر موارد مشابه را به‌صورت دستی و از طریق گوشی موبایل انجام داد. اما با گسترش کسب‌وکار، انجام این کار محال خواهد بود. به‌عنوان مثال هیچ‌گاه نمی‌توان برای هزاران نفر یک پیامک را به‌صورت دستی فرستاد و انجام این کار به وقت و هزینه بسیار بالایی نیاز خواهد داشت.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

از سوی دیگر، گاهی اوقات برای معرفی کسب‌وکار خود به ارسال پیام‌های انبوه نیاز داریم. در این صورت ما به مجموعه‌ای از شماره‌های معتبر دسترسی نداشته و برای یافتن آن باید از سامانه‌های مختلف استفاده کنیم و این‌جا است که نقش مهم پیامک اینترنتی عیان می‌شود.

پیامک اینترنتی به افراد کمک می‌کند که در زمان بسیار کوتاه، هزاران پیامک متنی را به‌صورت هم‌زمان ارسال کنند. ارسال پیامک از طریق اینترنت محدودیت‌های پیامک‌های معمولی را ندارد و می‌توان برای افراد ساکن در یک شهر خاص یا یک منطقه معین، پیام‌های متنی ارسال کرد. البته اگر شما صاحب یک کسب‌وکار معتبر هستید که شماره تلفن مشتریان خود را در زمان خریدشان ثبت می‌کنید، می‌توانید تمام اخبار و اطلاعیه‌های مهم فروشگاه یا کسب‌وکار خود را به‌صورت هم‌زمان برای تمام مشتریان خاص خود بفرستید.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

ارسال پیامک اینترنتی به شکل‌های مختلفی امکان‌پذیر است که می‌توان ارسال به افراد خاص، ارسال به مجموعه‌ای از شماره‌های حاضر در یک منطقه خاص، ارسال به صنف یا گروه مشخص و ارسال همگانی بدون دسته‌بندی‌های معمول را در این زمینه نام برد. نحوه ارسال و انتخاب گروه افراد، تنها به شما و البته پنل پیامک اینترنتی منتخب‌تان بستگی دارد. 

احراز هویت پیامکی از طریق url

 

 

ارسال پیامک کد فعال سازی و یا احراز هویت کاربران یکی از مسائل مهم طراحان سایت و اپلیکیشن ها می باشد. چرا که این پیام ها هم باید به همه ارسال شوند و هم با سرعت بسیار بالا ارسال گردد.

احراز هویت پیامکی از طریق   url

ما برای شما راه حل ساده ای داریم. این امکان کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و شما فقط هزینه پیام ها را پرداخت می کنید ، این نکته را توجه داشته باشید که این پیامک ها به شماره های بلک لیست و یا شماره های مسدود هم ارسال می شوند لازم به ذکر است که وظیفه تولید کد نیز بر عهده سامانه می باشد و شما فقط شماره موبایل کاربرتان را اعلام می کنید
برای ارسال پیامک حاوی کد فعال‌سازی به کاربران از طریق URL ، شما می‌توانید از سرویس‌های پیامکی آنلاین یا API استفاده کنید. برخی از این سرویس‌ها امکان ارسال پیامک احراز هویت را ارائه می‌دهند. 

برای ثبت سفارش ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

برای ارسال پیامک حاوی کد فعال‌سازی با استفاده از URL و API، ابتدا باید به سرویس مورد نظر ثبت نام کنید و یک اکانت بسازید. سپس با استفاده از مستندات API آن سرویس، می‌توانید درخواست ارسال پیامک را ارسال کنید. اکثر این سرویس‌ها دارای مستندات کاملی برای استفاده از API آن‌ها هستند که شما را در مراحل مورد نیاز راهنمایی می‌کنند.

به طور کلی، شما باید URL مناسبی را بسازید که شامل اطلاعاتی مانند شماره مخاطب، متن پیامک، و سایر پارامترهای مورد نیاز باشد، سپس این URL را با استفاده از درخواست HTTP GET به سرویس مربوطه ارسال کنید.
در این URL، شما باید مقادیری مانند Your_Account_SID، Recipient_Number، Your_Message، Optional_Media_URL، و Your_Auth_Token را با اطلاعات واقعی خود جایگزین کنید.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

قبل از استفاده از هر سرویسی، حتماً شرایط استفاده و قیمت‌گذاری آن را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که بهترین انتخاب برای نیازهای شما است.

API ارسال پیامک Rest API چگونه کار می‌کند؟

 

API ارسال پیامک Rest برای ارسال پیامک از شبکه اینترنت استفاده می‌کند و برای ارتباط با سیستم ارسال پیامک از پروتکل HTTP استفاده می‌کند. در اینجا چند مرحله اصلی کاری آن ذکر می‌شود:

API ارسال پیامک Rest API چگونه کار می‌کند؟

برای ثبت سفارش ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

ثبت در سرویس ارسال پیامک: ابتدا باید در سرویس ارسال پیامکی که از آن استفاده می‌کنید، ثبت‌نام کنید و اطلاعات لازم برای دسترسی به API ارسال پیامک را دریافت کنید. این شامل شناسه کاربری، رمزعبور، و آدرس API می‌شود.

ایجاد درخواست: سپس می‌توانید یک درخواست HTTP ایجاد کنید که شامل اطلاعات مربوط به پیامک مانند شماره گیرنده، متن پیام و سایر اطلاعات مورد نیاز باشد. این درخواست ممکن است از روش‌های HTTP مختلفی مانند POST یا GET استفاده کند.

ارسال درخواست: سپس درخواست ایجاد شده را به آدرس API ارسال می‌کنید که در مرحله قبل دریافت کرده‌اید. این ارسال می‌تواند با استفاده از کتابخانه‌ها یا ابزارهای مختلفی مانند CURL، HTTPClient یا ابزارهای موجود در زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف انجام شود.

پردازش پیامک: پس از دریافت درخواست، سرویس ارسال پیامک پیامک را پردازش کرده و آن را به شماره مورد نظر ارسال می‌کند.

تأیید ارسال: سرویس ارسال پیامک معمولاً یک پاسخ به شما ارسال می‌کند که وضعیت ارسال پیامک را نشان می‌دهد. این پاسخ می‌تواند شامل اطلاعاتی مانند شماره مرجعی برای پیگیری پیامک یا وضعیت ارسال موفق باشد.

در کل، از طریق API ارسال پیامک Rest می‌توانید از طریق برنامه‌های خود به راحتی اقدام به ارسال پیامک کنید و این عملیات به صورت خودکار و بدون نیاز به تدخل انسانی انجام می‌شود.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

۱۰ نکته برای ارائهٔ خدمات مشتری بهتر

 

در طول مکالمه این نکته‌ها را رعایت کنید:

۱. اگر مشتری مبهم صحبت می‌کند، سؤال‌های بیشتری بپرسید تا مطمئن شوید مشکل او را فهمیده‌اید و ناراحتی پیش نیاید

۲. در طول مکالمه بگویید در چه مرحله‌ای هستید و چقدر در فرایند حل مشکل یا پاسخ به مشتری پیش رفته‌اید

۳. اگر چیزی را نمی‌دانید، اقرار کنید و در صورتی که شخصی دیگر می‌تواند کمک کند، مکالمه را به او منتقل کنید

برای ثبت سفارش ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

۴. اگر نیاز است مشتری صبر کند، به او اطلاع دهید و بپرسید مایل است صبر کند یا نه! اگر مایل نبود، به او حتماً بگویید خودتان دوباره تماس می‌گیرید و در صورت امکان، زمان آن را اعلام کنید

۵. اگر به‌جای توضیح با کلام، می‌توانید به‌نحوی به مشتری نشان دهید که باید چه کند، این کار را انجام دهید؛ مثلاً چند اسکرین‌شات از مراحل یا ویدئویی آموزشی که از قبل تهیه کرده‌اید، بفرستید

۶. شما نمایندۀ سازمان خود هستید؛ پس اگر اشتباهی صورت گرفته، معذرت‌خواهی کنید و مسئله را شخصی نگیرید

۷. اگر به عذرخواهی نیاز است، آن را با توجیه‌های مختلف، به تعویق نیندازید؛ خیلی زود عذرخواهی و مشکل را حل یا جبران کنید 

برای ثبت سفارش ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس کنید.

۸. صداقت همیشه بهترین سیاست است. یک «نه» مستقیم و ناامیدکردن مشتری بهتر از این است که بگویید «بگذارید با تیم فروش صحبت کنم و ببینم چی می‌شه»؛ آن هم در حالی که می‌دانید گزینۀ دیگری وجود ندارد! به‌جای آن راهکار و پیشنهاد جایگزین روی میز بگذارید ?

۹. تنها جایی که هرگز نباید لحن مشتری را وام بگیرید، وقتی است که او عصبانی است و لحن بدی دارد؛ موضوع را شخصی نکنید و با احترام و حوصله، گفت‌وگو را به‌سمت درست هدایت کنید

۱۰. اگر مجبورید به مشتری «نه» بگویید و خبری از راهکار جایگزین هم نیست، از تکنیک «ساندویچ» استفاده کنید

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود

مزایای استفاده از پیامک انبوه 

 

بدون نیاز به خط اختصاصی
ارسال پیامک‌ تبلیغاتی شما از طریق سرشماره‌های ما ارسال می‌شوند. البته اگر به‌دنبال ارسال از طریق خط خود هستید، می‌توانید فرم انتهای صفحه را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.


دسترسی به تمام کاربران
با ارسال پیامک انبوه، می‌توانید نام خودتان را سر زبان‌ افراد بیشتری بیندازید؛ چراکه برخلاف سایر روش‌های تبلیغات، می‌توانید کاربران آنلاین و آفلاین را هدف بگیرید. از طرفی، می‌توانید تبلیغات خود را به دست تمام افراد حاضر در یک منطقهٔ خاص برسانید.

ارسال آسان
ساخت کمپین چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد. گروه هدف خود (مثلاً علاقه‌مندان به خدمات تور و گردشگری) را همراه با زمان و تاریخ ارسال مشخص می‌کنید. پس از آن، متن پیامک را می‌نویسید و بودجهٔ مشخصی را به کمپین اختصاص می‌دهید. پس از ارسال پیامک انبوه، نوبت ارزیابی عملکردتان است. 


هدفمند و مقرون‌به‌صرفه
با استفاده از امکانات ارسال پیامک انبوه هدفمند پنل پیامکی لیمو اس ام اس، برای آگاه‌سازی مخاطبی خرج می‌کنید که احتمالاً مشتری بالقوهٔ شماست. از طرفی، فقط هزینهٔ پیامک‌هایی که موفق ارسال شده‌اند، از حساب شما کسر می‌شود. با کوتاه‌کنندهٔ خودکار لینک هم دیگر نگران پرداخت اضافی برای کاراکترهای لینک نباشید.

تعرفه ارسال پیامک

 

 مزایا و ویژگی‌ها

امکان ارائه تعرفه دلیوربیس

در ارسال دلیوربیس فقط هزینه پیام های رسیده به گوشی و رسیده به مخابرات کسر می شود.

پایین ترین تعرفه در سطح کشور

سامانه لیمو اس ام اس با توجه به کیفیت کار و همچنین ارائه پنل رایگان ، ارزانترین تعرفه ارسال پیامک را ارائه می کند.

پنل پیامک رایگان

سامانه پیامکی لیمو اس ام اس رایگان است !!! و فقط هزینه ارسال پیامک دریافت می شود.

ارسال پیام صوتی

قابلیت برقراری تماس و ارسال پیامک صوتی به صورت همزمان برای انبوهی از مخاطبین تلفن ثابت و همراه را فراهم کردیم.

تعرفه ارزان تر برای ارسال بالا

کاربرانی که خرید بالاتری از 20 میلیون تومان داشته باشند می توانند تعرفه ارزانتری داشته باشند.

ارسال پیامک تبلیغاتی به بلک لیست

با توجه به اینکه خطوط بلک لیست بازخورد بهتری برای تبلیغ دارند ، ما امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به این خطوط را فراهم کردیم.

پیامک تبلیغاتی

 ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت انبوه و هم بصورت گروهی در سامانه لیمو اس ام اس فراهم است

 

ارسال LBS

ارسال LBS (مکان‌ محور)

یکی از انواع ارسال پیامک انبوه است که با توجه به موقعیت جغرافیایی آنلاین مخاطبین به ایشان پیامک ارسال می‌گردد. موقعیت جغرافیایی افراد بر اساس مختصات شبکه همراه‌ اول شناسایی شده و افرادی که در محدوده هدف قرار دارند پیامک مورد نظر را دریافت خواهند کرد .

ارسال از روی نقشه

ارسال از روی نقشه

در این ارسال ، شهر مورد نظرتان را از روی نقشه انتخاب کنید. سپس مناطق انتخابی‌تان در آن شهر را روی نقشه مشخص کنید. با انتخاب هر محدوده، می‌توانید تعداد مشترکین همراه اول و ایرانسل را به تفکیک روی نقشه مشاهده کنید.

ارسال به بانک مشاغل

ارسال به بانک مشاغل

پنل لیمو اس ام اس جدید ترین بانک های مشاغل کشور را برای ارسال تبلیغات در اختیار شما قرار می دهد.

امکانات لیمو اس ام اس

 

وب سرویس OTP صوتی

وب سرویس اختصاصی برای ارسال کد اعتبار سنجی صوتی برای برنامه نویسان طراحی شده است .

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه  بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

پاسخگوی خودکار 

شاید شما نتوانید به تمامی پیام های دریافتی پاسخ دهید ، برای رفع این مشکل این امکان در سامانه ما ایجاد شده است .

کارت ویزیت

به جای کارت ویزیت های فیزیکی ، با کارت ویزیت پیامکی بیشتر با مشتریان تعامل داشته باشید .

مسابقه و نظرسنجی

برای جذب مشتریان بیشتر، وفاداری مشتریان قبلی و مهم‌تر از همه تعامل پایدار کسب‌و‌کار با مشتریان این قابلیت اضافه شده است .

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود

 

پیامک LBS چیست؟

 

 

پیامک LBS یا همان ارسال پیامک بر اساس لوکیشن زنده افراد است.یعنی شما میتوانید مشخص کنید که ارسال پیامک دقیقا به یک خیابان خاصی که افراد از آنجا در حال گذر هستند ارسال شود.

مثل زمانی که وارد شهر مشهد میشوید و از طرف حرم امام رضا برای شما پیامک خوش آمدگویی می آید.

فرق پیامک LBS و پیامک BTS چیست؟

✔️  پیامک LBS از دکل های همراه اول و برای مشترکین همراه اول ارسال میگردد

⛔ پیامک های BTS از دکل های ایرانسل و برای مشترکین ایرانسل

 ✔️ پیامک LBS بصورت آنی و در لحظه اطلاعات را جمع آوری میکند یعنی همین لحظه در حال حال عبور از یک خیابان هستید اطلاعات شما دریافت می شود 

⛔ پیامک BTS اطلاعات و داده های خود را در یک ساعت خاص حدودا از ساعت 20 الی 2 بامداد جمع آوری میکند و بصورت در لحظه و آنی نمی باشد.

✔️ پیامک LBS قابلیت تفکیک جنسیت ، مدت حضور در یک مکان و منطقه ، رهگذر یا ساکن منطقه بودن،ارسال پیامک به لیست شماره های خاص واقع در یک منطقه را دارد.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه  بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

چگونه سفارش پیامک LBS خود را ثبت کنیم؟

✔️ برای ثبت سفارش سیستمی باید بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

✔️ همچنین برای مشاوره یا ثبت سفارش دستی با مهندس رستمی 09120661931 در ارتباط باشید.

معایب احراز هویت پیامکی

 

 

پنل پیامکی لیمو اس ام اس


هرچند که احراز هویت پیامکی (SMS Verification) یک راه ساده و محبوب برای اطمینان از هویت کاربران است، اما با برخی معایب نیز همراه است:

تعویض سیم کارت

سامانه پیامکی رایگان لیمو اس ام اس می تواند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی امکانات ویژه خود شما را در این کار همکاری نماید ، مشاوران ما در کنار شما خواهند بود


اگرچه ارسال کد احراز هویت به تلفن همراه شخصی ممکن است امن به نظر برسد، اما مهاجمان روشهایی برای رهگیری پیام های کوتاه پیدا کرده اند.

هک سیم کارت


از معایب قابل ذکر برای احراز هویت پیامکی هک سیم کارت است. به عبارت دیگر برخی از مهاجمان به راحتی می توانند سیگنال های برج تلفن همراه را جعل کنند و از این به طریق تمامی اطلاعات مرتبط با پیام‌ های خصوصی مشترکان دسترسی پیدا کنند.


دستگاه های گم شده و همگام سازی شده


دراین موارد مهاجمان به شکل های مختلف فرصت بسیار مناسبی را جهت دسترسی به پیام های متنی و همچنین دیگر اطلاعات و داده های موجود در سیستم یا تلفن همراه شما برای خود فراهم می سازند.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه  بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.


دسترسی غیرمجاز به حساب های آنلاین


حملات مهندسی اجتماعی


از نمونه ‌های بارز حملات مهندسی اجتماعی فیشینگ است که هم بر روی سیستم های رایانه ای ثابت و همراه و هم بر روی تلفن های همراه قابل اعمال است. در این فرایند معمولاً مهاجمان خود را به عنوان یک سازمان قابل اعتماد معرفی کرده و همواره تلاش می کنند که هدف خود را برای استخراج اطلاعات مورد نظر خود متقاعد سازند.


هزینه


برای احراز هویت هزینه ای است که سازمان های مختلف باید برای ارسال پیام به پنل پیامکی کاربران خود پرداخت کنند.

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد